17.01.2016

ГОЛОВНА СТОРІНКА















            МОЯ ПЕДАГОГІЧНА ФІЛОСОФІЯ
 





Вже  минуло  18 років з тих пір, як я вперше переступила поріг класу і вимовила: Доброго дня, діти! Мене звати Мирослава Ярославівна. Я – ваш  учитель."
   Як це було давно і недавно.
   З тих пір я почала жити в школі, на цьому величезному кораблі дитинства та юності, на якому вчителів об’єднує співпраця і співтворчість.
  Я - вчитель української мови та літератури і дивлюся на життя творчо. Розвиваючою метою моєї педагогічної праці є  плекати у дітей творчість. Навчаю    їх жити в гармонії з навколишнім світом та оптимістичною впевненістю у власні сили.                                                                                                                                               Одна з істин моєї педагогічної віри є: в юному серці і розумі необхідно виховувати тонку чуйність до людини. Приймати близько до серця радощі й горе Вітчизни здатен лише той, хто не може пройти байдуже повз радості та горе окремої людини, ким би вона не була: близькою чи ні, знайомою чи незнайомою
  Успішне навчання кожного учня  синонімічнелюбові, знанням і досконалості самого вчителя.
  Хто ж для мене учень? Це особистість, людина, з якою хочеться спілкуватися, яку хочеться навчити тому, що я знаю сама. Це людина, яку я люблю будь-якою:  будь вона відмінником або середнячком. На уроці для кожного учня я прагну створити ситуацію успіху, адже успіх є стимулом розвитку особистості.
  Що ж означає для мене і моїх учнів українська мова і література? Це радість відкриття чогось нового, радість творчості, радість перемоги добра над злом. Це величезна спільна праця учня і вчителя.
  Кажуть, що українська мова  - нудний предмет. Нічого подібного! Це предмет шкільного курсу, який зачаровує! Озернися і ти побачиш, як багато навколо цікавого матеріалу для яскравих і нестандартних уроків! Уроки-свята, уроки-мандрівки, уроки-ділової гри, театралізовані уроки і , безперечно, творчі уроки.
  Величезне бажання зробити урок української мови та літератури  потрібним, цікавим і любимим для мого учня, змушує мене щоденно працювати над собою.
    Великий філософ  Д.Дідро сказав: Люди перестають мислити, коли перестають читати. А я додам: вчитель перестає бути вчителем, якщо не осягає нового. Кращий дар, який ви можете принести людству, - це покращити себе! “ – стверджував Святослав Реріх. Він мав рацію! Тисячу разів має рацію!


Комментариев нет:

Отправить комментарий